Deelnemers uit Hardenberg kunnen 50% subsidie krijgen op het streekeigen plantmateriaal met een maximum van € 500,-. Om het maximale bedrag van € 500,- te krijgen moet dan voor minimaal € 1000,- besteld worden.
Subsidie wordt verstrekt per kalenderjaar per adres. Plantmateriaal dient op het leveradres te worden verwerkt.

U KUNT VOOR DIT VOORJAAR GEEN BEPLANTING MEER BESTELLEN, DIT NAJAAR KOMT ER EEN NIEUWE RONDE BOEREN PLANTEN BOMEN

Lees voor u uw bestelling invult eerst de leveringsvoorwaarden
Selecteer achter de naam van de boom/struiksoort het aantal
Druk op ‘Plaats bestelling’

Vul vervolgens uw gegevens in op het bestelformulier in bij contact info
Stuur tijdig het bestelformulier op naar Stichting Vitaal Platteland Hardenberg, te laat binnengekomen bestellijsten worden niet in behandeling genomen.
Uw bestellijst wordt verzonden (via ‘verstuur’). Afhankelijk van de weersomstandigheden (vorst), wordt de beplanting   uitgegeven vanuit de Arendshoeve in Collendoorn.

Tevens kan 50% subsidie gegeven worden voor het opstellen van een erfinrichtingsplan door een professioneel landschapsontwerper (eigen bijdrage €250,00). Met dit plan krijgt uw erf een totale metamorfose. Naast beplanting wordt ook gekeken naar inrichting van het totale erf.

Indien u toch vragen hebt bij het invullen van het bestelformulier en/of keuze van de beplanting dan kunt u contact opnemen met Joke Ooink. Telefonisch zal zij u kostenloos helpen. Mocht het noodzakelijk zijn om ter plekke te komen kijken dan zullen daar kosten voor in rekening worden gebracht. Deze kosten zijn voor 50% subsidiabel.

U kunt niet afwijken van het bestelformulier. De soorten en maten zijn zorgvuldig samengesteld door de landschapsontwerper en gerenommeerde kwekers. Bij hagen en bosplantsoen geldt een minimale afname van 25 stuks (m.u.v. hulst).

Landschapswinkel ‘De Arendshoeve’ i.s.m. Stichting Vitaal Platteland Hardenberg

Joke Ooink-Werning Venneweg 17 7798 CW Collendoorn